12 Şubat 2008 Salı

YİNE İSTANBUL...

Pazar günü yine kürkçü misali dönmüş bulunuyorum evime...Doğduğum ve büyüdüğüm Ankara'mı bırakıp doyduğum yere İstanbul'a geldim...Evimde olmayı seviyorum ama her defasında anneciğimi babacığımı Ankara'da bırakıp gelmek zor geliyo..Keşke onlar da burada olsalardı..Böyle hasret çekmeseyik keşke...Gerçi sık görüüyoruz onlar da geliyolar ben de gidiyorum ama bu zamanların sınırlı olması üzüyor insanı gene de...Neys şimdilik annemin 10 gün sonra yine gelecek olmsıyla teselli buluyorum...

Ve bi haftadır neler yaptık...Perşembe günü eşim de geldi Ankara'ya..Beraber kayınvalidemlere gittik..Eşim babasını hastaneye götürdü o gün...Ben de onlarda oturdum..Sıkıldım her zamanki gibi..İşte kayınvaliem ördüklerini gösterdi bebek için..Şöyle böyle akşamı ettik..

Cuma günü anemle buluşup E-bebek mağazasına gitik..Bebek için banyo malzemelerini,kremlerini,yastığını,tırnak makası,fırça seti, sıcak su trbası,termometre gibi bakım eşyalarnı, beslenme gereçlerini filan aldık...Akşam da anemlere geçip orda yemek yedik...

Pazar günü sabah da İstanbul'a döndük..Dün okula başladım ama ben çok kopmuş bulunyorum okuldan.. ikinci dönem okula gitmemeye o kadar hazırlamıştım ki kendimi çok zor geliyo ders anlatmak...Motivasyonum sıfır yani...Bi de geceleri doğrudüzgün uyuyamadığım için sabah kalkmak çok zor oluyor..Gündüz halsiz hissediyorum kendimi uykusuzluktan...Neyse bu hafta doktor kotrolümüz var...Bakalım doğum öncesi iznim için gün alıcam ve o güne kadar da rapor yazdırmak istiyorum...

Dün eşimle gezdik biraz...Başbaşa olmayı özlemişim bitanemle..Kozyatağı Carrefour'a gittik bişeyler yedik...Joker'i gezdik biraz..Bebiş için malzeme çantamızı aldık..Bi de E- bebek'te bulamadığım Lansinosh göğüsucu kremiyle bebişe Dr.Brown biberonlardan aldım..Eksikler bayağı bir tamamlandı sanırım...Ama henüz odasını sipariş veremedik...Anneannemizi bekliyoruz onun için de...Bidahaki haftaya verilmiş olur inşallah...ve inşallah yetişir...


Bu arada bizim kız da kıpır kıpır...Ben yatıyorum o başlıyor şovuna..Gece gece bi enerji geliyor çocuğa..O kıpırdadıkça yani hareketleri gözle görülür hale gelince merakım daha da artıyor Hemen Mayıs olsun istiyorum kucağıma alıyım bebişimi..Merak ediyorum yüzünü gözünü..Neyse Allah sağlık sıhhat versin de bekleriz sabrederiz efendim...

Bizden habler böyle şimdilik...Gün saymaya devam.. 28+1...kaldı 12 hafta...

5 yorum:

firdevs dedi ki...

Hamileyken zor olsa gerek calismak ...Neyse yolun yarisi bitti dimi :p 12 haftaniz kalmis :) saglikla kucagina alirsin bebisini insallah :)

rabbit dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim, bende 3,5 aylık hamileyim zaman geçmek bilmiyor sanki bir an önce doğsun bebişim istiyorum. Çalışma hayatı ise çok acımasız kimse anlayış göstermiyor sürünerek işe gittiğim zamanlar oldu, şimdi daha iyiyim, 2 ay kala doğum izni başlıyormuş dört gözle o tarihi bekliyorum... Şebnem

mummy dedi ki...

Saol Firdevs'çim...Ya aslıda ben nankörlük ediyorum biraz..Müdürüm çok anlayış gösterdi saolsun az ders verdi bana, çok zorlamıyo işe gitmek..Yani psikolojik olarak gitmek istemiyorum ben işte...ne biliyim..Teşekkürler güzel duan için..
Merhaba Şebnem...Hayırlı olsun hamileliğin, daha başındasın anladığım kadarıyla..Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğini..Sevgiyle kal...

Meltem :-) dedi ki...

Merhaba,
Bana şu an hayal gibi bu haftalara gelmek, daha 10 haftalığınız çünkü:))
Zaman geçmiyor gibi:)
Hayırlı olsun.Artık takipteyiz, böylece ilerde bizi neler bekliyor, ne yapmalı göreceğim:)

mummy dedi ki...

Merhaba Meltem'cim
Hayırlı olsun hamileliğin..Umarım rahat ve sağlıklı bir hamilelik sonrasında hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın..Henüz anne olmadım ama çevremdekilerden gördüğüm kadarıyla dünyanın en güzel mesleği...Allah tüm isteyenlere nasip etsin..Sağlıcakla...

12 Şubat 2008 Salı

YİNE İSTANBUL...

Pazar günü yine kürkçü misali dönmüş bulunuyorum evime...Doğduğum ve büyüdüğüm Ankara'mı bırakıp doyduğum yere İstanbul'a geldim...Evimde olmayı seviyorum ama her defasında anneciğimi babacığımı Ankara'da bırakıp gelmek zor geliyo..Keşke onlar da burada olsalardı..Böyle hasret çekmeseyik keşke...Gerçi sık görüüyoruz onlar da geliyolar ben de gidiyorum ama bu zamanların sınırlı olması üzüyor insanı gene de...Neys şimdilik annemin 10 gün sonra yine gelecek olmsıyla teselli buluyorum...

Ve bi haftadır neler yaptık...Perşembe günü eşim de geldi Ankara'ya..Beraber kayınvalidemlere gittik..Eşim babasını hastaneye götürdü o gün...Ben de onlarda oturdum..Sıkıldım her zamanki gibi..İşte kayınvaliem ördüklerini gösterdi bebek için..Şöyle böyle akşamı ettik..

Cuma günü anemle buluşup E-bebek mağazasına gitik..Bebek için banyo malzemelerini,kremlerini,yastığını,tırnak makası,fırça seti, sıcak su trbası,termometre gibi bakım eşyalarnı, beslenme gereçlerini filan aldık...Akşam da anemlere geçip orda yemek yedik...

Pazar günü sabah da İstanbul'a döndük..Dün okula başladım ama ben çok kopmuş bulunyorum okuldan.. ikinci dönem okula gitmemeye o kadar hazırlamıştım ki kendimi çok zor geliyo ders anlatmak...Motivasyonum sıfır yani...Bi de geceleri doğrudüzgün uyuyamadığım için sabah kalkmak çok zor oluyor..Gündüz halsiz hissediyorum kendimi uykusuzluktan...Neyse bu hafta doktor kotrolümüz var...Bakalım doğum öncesi iznim için gün alıcam ve o güne kadar da rapor yazdırmak istiyorum...

Dün eşimle gezdik biraz...Başbaşa olmayı özlemişim bitanemle..Kozyatağı Carrefour'a gittik bişeyler yedik...Joker'i gezdik biraz..Bebiş için malzeme çantamızı aldık..Bi de E- bebek'te bulamadığım Lansinosh göğüsucu kremiyle bebişe Dr.Brown biberonlardan aldım..Eksikler bayağı bir tamamlandı sanırım...Ama henüz odasını sipariş veremedik...Anneannemizi bekliyoruz onun için de...Bidahaki haftaya verilmiş olur inşallah...ve inşallah yetişir...


Bu arada bizim kız da kıpır kıpır...Ben yatıyorum o başlıyor şovuna..Gece gece bi enerji geliyor çocuğa..O kıpırdadıkça yani hareketleri gözle görülür hale gelince merakım daha da artıyor Hemen Mayıs olsun istiyorum kucağıma alıyım bebişimi..Merak ediyorum yüzünü gözünü..Neyse Allah sağlık sıhhat versin de bekleriz sabrederiz efendim...

Bizden habler böyle şimdilik...Gün saymaya devam.. 28+1...kaldı 12 hafta...

5 yorum:

firdevs dedi ki...

Hamileyken zor olsa gerek calismak ...Neyse yolun yarisi bitti dimi :p 12 haftaniz kalmis :) saglikla kucagina alirsin bebisini insallah :)

rabbit dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim, bende 3,5 aylık hamileyim zaman geçmek bilmiyor sanki bir an önce doğsun bebişim istiyorum. Çalışma hayatı ise çok acımasız kimse anlayış göstermiyor sürünerek işe gittiğim zamanlar oldu, şimdi daha iyiyim, 2 ay kala doğum izni başlıyormuş dört gözle o tarihi bekliyorum... Şebnem

mummy dedi ki...

Saol Firdevs'çim...Ya aslıda ben nankörlük ediyorum biraz..Müdürüm çok anlayış gösterdi saolsun az ders verdi bana, çok zorlamıyo işe gitmek..Yani psikolojik olarak gitmek istemiyorum ben işte...ne biliyim..Teşekkürler güzel duan için..
Merhaba Şebnem...Hayırlı olsun hamileliğin, daha başındasın anladığım kadarıyla..Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğini..Sevgiyle kal...

Meltem :-) dedi ki...

Merhaba,
Bana şu an hayal gibi bu haftalara gelmek, daha 10 haftalığınız çünkü:))
Zaman geçmiyor gibi:)
Hayırlı olsun.Artık takipteyiz, böylece ilerde bizi neler bekliyor, ne yapmalı göreceğim:)

mummy dedi ki...

Merhaba Meltem'cim
Hayırlı olsun hamileliğin..Umarım rahat ve sağlıklı bir hamilelik sonrasında hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın..Henüz anne olmadım ama çevremdekilerden gördüğüm kadarıyla dünyanın en güzel mesleği...Allah tüm isteyenlere nasip etsin..Sağlıcakla...